4 نکته کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید توجه کرد
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ


در پایان سال 2015، بیش از نیمی از جمعیت جهان حداقل یک تلفن همراه داشتند. بنابراین با یک ابزار درست شما می توانید به تعداد زیادی از مشتریان دست یابید. و این باعث ظهور اس ام اس و خدمات بازاریابی اس ام اس شد. با توجه به اینکه حدود 95٪ از اس ام اس فرستاده شده توسط کاربر باز می شود، این یک گزینه بسیار پر سود برای شرکت است و شما میتوانید با انتخاب این روش تبلیغات بهینه و موثرتری را در کوتاهترین زمان به انجام برسانید.

ما در این مقاله ۴ نکته کلیدی که در بازایابی پیامکی باید به آن توجه کرد ارائه خواهیم داد: 

تعیین اهداف

 همانند دیگر روشهای بازاریابی برای داشتن نتیجه ای شگفت انگیز باید اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید و بر آنها پایبند باشید با اهداف مشخص شما میتوانید مشتریان خود را بر اهدافتان متمرکز کنید و به آنها اطمینان دهید که کسب و کار  شما هدف دار و مطمئن برپا شده است.

گفتار ساده و روان

پس از انتخاب هدف شما آمادگی لازم را برای شروع یک رویداد بزرگ دارید در این لحظه تنها چیزی که میتواند این رویداد را زیبا و شگفت انگیز سازد تصمیمات شما در مورد انتخاب کلمات و جملاتی هست که در عین سادگی و گیرایی دارای جذابیت منحصر به فردی باشد تا کسب و کار شما را در اذهان عمومی بهتر جلوه دهد این مرحله شاید سخت ترین مراحل شروع یک کمپین بازاریابی پیامکی می باشد مشاوره با افراد مجرب در این زمینه میتواند به شما کمک فراوانی کند.

زمانبندی مناسب

اگر شما میخواهید بازخوردهای مناسبی را از بازاریابی پیامکی داشته باشید باید برنامه زمانی مشخصی را برای اهداف خود برگزینید برای مثال اگر میخواهید کسب و کارتان برای  ایام خاصی رونق چشم گیری بیابد بدون مدیریت زمانبندی به این نتیجه دست نخواهید یافت شما باید زمانبندی را طوری انجام دهید که تبلیغاتتان تا رسیدن زمان مراسم در ذهن مشتریان بماند با این کار شما میتوانید انتظار تحول در کسب و کارتان را برای  آن مراسم  داشته باشید

انتخاب بهترین شریک

شما با انتخاب شریک و همیار همیشگی و مناسب از بین کمپانی های ارائه دهنده خدمات پیامکی میتوانید مهمترین و اولین اقدام بازاریابی پیامکی را با موفقیت به انجام برسانید چرا که یک شرکت معتبر ارائه دهنده پنل پیامکی با انبوهی از مشتریان میتواند کار شما را خیلی آسان و معتبر سازد اگر شما میخواهید اولین اقدامتان  سریعترین و بهترین نتیجه را رقم بزند بهتر است در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی دقیق باشید و از خدمات پشتیبانی و مشاوره ای شرکت ارائه دهنده پرس و جو کنید تا بهترین شرکت را  متناسب با هدفتان برگزینید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

چگونه بازاریابی پیامکی را شروع کنیم؟

راهکارهای بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی بصورت حرفه ای

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی





:: برچسب‌ها: نکات کلیدی بازاریابی پیامکی,نکات بازاریابی پیامکی,خدمات بازاریابی اس ام اس,بازاریابی اس ام اس,روشهای بازاریابی,اهداف بازاریابی,کمپین بازاریابی پیامکی,زمانبندی تبلیغات,پنل پیامکی,شروع بازاریابی پیامکی,راهکارهای پیامکی,مزایای بازاریابی پیامکی,بازاریابی پیامکی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: